Op deze pagina vind u praktische informatie zoals de schooltijden,
vervoer en wat te doen als u kind ziek is.

Schooltijden

maandag t/m vrijdag:
08.30 uur – 14.00 uur

Ziekteverlof

Is uw zoon of dochter ziek? Belt u ons dan vóór schooltijd even op. Bij voorkeur tussen 8.00 uur en 8.30 uur. Als uw kind met de taxi of de bus naar school komt, wilt u dan ook het betrokken vervoersbedrijf bellen? En ook wanneer uw kind weer beter is?

Ook bij doktersbezoek onder schooltijd ontvangen wij graag een briefje of telefoontje.

Ziekte van een leerkracht

Als een leerkracht ziek is, wordt in eerste instantie geprobeerd om de lessen door een (vrije) collega te laten verzorgen. Soms is dat niet mogelijk, bijvoorbeeld omdat er meerdere leraren ziek zijn. Een volgende optie is om de leraar die gewoonlijk de groepsondersteuning verzorgt, de groepslessen te laten overnemen.

Indien dat ook niet mogelijk is vragen we bij uitzondering aan ouders of verzorgers om de leerling die dag thuis te houden. Als dat thuis niet mogelijk is, wordt de leerling in een andere groep opgevangen.

Vervoer

In bepaalde situaties is vervoer naar school mogelijk met een taxi(bus). Dit is een zaak tussen ouders en de gemeente waar ouders staan ingeschreven.

Als u wilt weten of uw kind in aanmerking komt voor schoolvervoer, neemt u dan contact op met uw gemeente: afdeling onderwijs, leerlingenvervoer. Ook voor een eventuele eigen bijdrage en de aanvraag voor vervoer kunt u contact opnemen met uw gemeente.

Neem contact met ons op

Heeft u een vraag, of wilt u informatie, dan kun u gerust contact met ons opnemen. Vul uw gegevens in of bel ons direct op (055) 588 98 89. We staan u graag te woord.