Ons team

Hieronder vindt u een overzicht van wie er voor onze school werken. Voor de bezetting van de groepen, de vakleerkrachten en het onderwijsondersteunend personeel verwijzen wij naar de schoolgids.

Managementteam

Mw. A. Beltman-Reinders, directeur

Mw. E. Wesselink-Makkink, adjunct directeur

Mw. T.C. Berends-Mooiweer, intern begeleider onderbouw

Mw. M. Wallet-Medema, intern begeleider bovenbouw

Onderwijzend personeel

De lessen worden gegeven door de leerkrachten. Zij zijn voor de ouders het eerste aanspreekpunt bij vragen over het onderwijs. Verder heeft iedere bouw een unitleider en een intern begeleider. De unitleider is de leidinggevende, de verantwoordelijke voor de dagelijkse gang van zaken. De intern begeleider ondersteunt en adviseert de leerkracht bij onderwijstaken.

Onderwijsondersteunend personeel

Het onderwijsondersteunend personeel bestaat uit een brede groep mensen die het onderwijs op allerlei manieren ondersteunen en mogelijk maken. Van conciërges tot schoolpsychologen, van onderwijsassistenten tot logopedisten.

Neem contact met ons op

Heeft u een vraag, of wilt u informatie, dan kun u gerust contact met ons opnemen. Vul uw gegevens in of bel ons direct op (055) 588 98 89. We staan u graag te woord.